Prešli ste na laganini, ali se osjećate izgubljeno? Ovdje su odgovori!

Prelazak na “laganinu”, ili spam-free, opušteniji stil poslovanja i online prisutnosti može biti pravo osvježenje. No, to ne mora značiti da je jasna mapa putovanja odmah dostupna. Mnogi se u ovom procesu osjećaju kao riba na suhom – bez kompasne točke. Uz izmjene u pristupu, često dolazi do osjećaja gubitka, nesigurnosti i pitanja što učiniti sljedeće. U ovom članku ćemo istražiti vrijedne smjernice i strategije koje će vam pomoći da pronađete svoj put u novom pristupu.

Što znači “ići laganini”?

Biti na “laganini” podrazumijeva usporavanje tempa, donošenje svjesnijih odluka i fokusiranje na kvalitetu, a ne samo kvantitetu. U svijetu digitalnog marketinga, to se može manifestirati smanjenjem količine sadržaja koji proizvodite, dok istovremeno osiguravate njegovu veću vrijednost i relevantnost za vašu publiku. To može značiti manje, ali bolje postove na blogu, pažljivije osmišljene marketinške kampanje, ili pak dublje interakcije s vašim korisnicima. Mnogi se kao posljedica toga osjećaju izgubljeno jer su navikli na brzo tempiranje i površne angažmane, a sada, kada su se odlučili za kvalitetu, bome im nedostaje znanja o tome kako to provesti u djelo.

Kako se orijentirati u novom okruženju?

Postavite jasne ciljeve

Prvo i najvažnije, kada se odlučite za sporiji pristup, morate definirati svoje ciljeve. Što želite postići s ovim promjenama? Je li vaš cilj povećati angažman publike? Moguće je stvoriti brand koji se temelji na povjerenju i autentičnosti? Ili jednostavno želite poboljšati korisničko iskustvo? Razmislite o tome i postavite mjerljive ciljeve. To može biti, primjerice, povećanje broja komentara na blog postovima ili povećanje vremena koje korisnici provode na vašoj web stranici.

Usredotočite se na publiku

Svijet digitalnog marketinga nije mjesto za samoljublje; on se vrti oko vaših korisnika. Kada usporite, imate priliku bolje razumjeti tko su vaši korisnici, što im treba i što ih zanima. Provedite istraživanje tržišta, upitnike, ili čak stalne ankete za povratne informacije. Utvrđivanje njihovih razloga dolaska na vašu web stranicu ili društvene medije može u velikoj mjeri oblikovati sadržaj koji kreirate.

Mjenjači sadržaja i autentičnost

Na ovom putu, jedna od ključnih riječ je “autentičnost”. Ljudi se više ne povezuju s brendovima ili poduzećima koja im se čine neiskrena. S obzirom na to, pokušajte miješati vlastite priče sa stručnim savjetima. Na primjer, ako ste digitalni marketer, dijelite savjete iz prakse, ali i svoje osobne uspone i padove. To će stvoriti povezanost s vašom publikom i pomoći im da se identificiraju s vašim brendom.

Pronađite svoj stil

Testirajte različite formate

Iako je možda privlačno zadržati se na oblikovanju sadržaja koji ste uvijek radili, sada je vrijeme da izađete iz svoje zone udobnosti. Pokušajte različite formate, poput video blogova, podcasta ili infografika. Primjerice, možda ste dosad pisali stotine članaka, ali je živi video s vama u glavnoj ulozi ono što će zadržati pažnju vaše publike.

Provedite SWOT analize

Jednom kada ste stvorili raznovrstan sadržaj, provedite SWOT analize za svaku od svojih kampanja. Ovo je dobar način za analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji vaših marketing strategija. Da primjerice čitatelji više reagiraju na infografike nego na duže članke, možete se usredotočiti na stvaranje više infografika koje sadrže korisne informacije.

Podrška i zajednica

Povezivanje s istomišljenicima

Osjećaj izgubljenosti može se smanjiti stvaranjem mreže profesionalaca koji se nalaze u sličnoj situaciji. Sudjelujte u online zajednicama, forumima i grupama na društvenim mrežama koje se fokusiraju na digitalni marketing. Razmjena iskustava, izazova i rješenja može biti izuzetno inspirativna i motivirajuća. Na primjer, pridružite se Facebook grupama za digitalni marketing i aktivno sudjelujte u raspravama.

Mentorstvo

Istražite mogućnosti mentorstva ili se povežite s nekim tko je već uspješan u laganijem pristupu marketingu. Ako imate nekoga tko vas može voditi kroz ovaj proces, dobit ćete priliku naučiti iz njihovih iskustava i skratiti put do uspjeha. Mentori mogu pružiti korisne savjete, resurse i motivaciju koja vam može nedostajati.

Primijenite ROI analize

Ne zaboravite ulagati vrijeme u analizu povrata nešto novo. Bez obzira koliko se trudili, morate mjeriti uspjeh svojih odluka. Usporedite rezultate sa starim metodama i novim pristupima. Ako vidite poboljšanje u angažmanu ili povećanju prodaje, jasno ćete znati da ste na pravom putu, dok vas neuspjeh može natjerati da preispitate svoju strategiju.

S vremenom, kako ste sve više prodrli u analizu vlastitog rada, sigurnost u ono što radite će rasti, a vi ćete naučiti kako primiti kritike i savjete, pretvarajući ih u pozitivne promjene. Pravilna implementacija novih strategija može uzeti vremena, ali ključ leži u razgovoru s publikom i traženju njihovih potreba. Započnite postavljanjem temelja, a kasnije ćete s lakoćom prilagoditi svoju strategiju prema njihovim željama i potrebama. U pravilu, važno je imati na umu da se svaki korak može prilagoditi, a proces učenja nikada ne završava.

Objavljeno dana

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)